Ačiū, kad naudojatės BATERIJA.LT internetine parduotuve. Tikimės, kad lengvai ir greitai galėsite išsirinkti ir nusipirkti Jums patikusias prekes.

Pirkimo tvarka

1. Rinkitės iš katalogo Jums patinkančias prekes ir dėkite jas į pirkinių krepšelį, spausdami:  ,,į krepšelį".

2. Skiltyje "Mano prekių krepšelis" matysite Jūsų išsirinktas prekes, mokesčius, pristatymo galimybes. Čia galėsite redaguoti užsakymą, keičiant prekių kiekį arba pritaikant nuolaidos kodą.

4. Skiltyje "Prekių užsakymas" nurodykite savo asmeninę informaciją (jei esate užsiregistravęs, ji jau bus pateikta), patikrinkite ar teisingai nurodytas adresas bei norimas pristatymo būdas.  Būtina sutikti su pirkimo taisyklėmis bei privatumo politika. Tai svarbu! Viską užpildžius, spauskite: ,,Pateikti užsakymą".

5. Jūsų pirkimas užregistruotas ir bus pradėtas vykdyti artimiausią darbo dieną. Paruošus prekes ar kilus nesklandumams - su Jumis susisieksime.

Prašome nemokėti tol, kol neinformuosime apie Jūsų prekių atidėjimą.

Prekių pristatymas

Prekes atsiimti galima:

1.  Prekes galima atsiimti MŪSŲ PARDUOTUVĖJE esančioje Šiauliuose Vairo g. 13. Jus aptarnausime darbo dienomis nuo 9 iki 17 val. Tokiu atveju prekių pristatymas nieko nekainuos. Apie prekių atsiėmimą parduotuvėje galite mus informuoti ir užsakymo pastabose. Pageidautina, jog prekes atsiimtumėte per 5 darbo dienas.

2. Autobusų stoties SIUNTŲ SKYRIUJE. Tuomet Jums reikės atsiimti siuntą patiems. Jūsų mieste iš autobusų stoties bagažo skyriaus. Tai patogus ir ekonomiškas pristatymo būdas tiems, kurie negali priimti prekių darbovietėje ar namuose. Daugiau informacijos apie šį pristatymo būdą galite rasti ČIA.

3. "Omniva" PAŠTOMATUOSE. Pasirinkus šį pristatymo būdą, reikalinga nurodyti paštomatą, kuriame norite atsiimti prekes. Paštomato adresą ir kitą reikalingą informaciją prašome įrašyti užsakymo pastabose. Daugiau informacijos apie šį pristatymo būdą galite rasti ČIA.

4. KURJERIŲ TARNYBA. Jūsų įsigytas prekes pristatys patikimas mūsų partneris  „Venipak". Pristatymas galimas ir į darbovietę. Siekiant išvengti nesklandumų, apie tai mus reikėtų informuoti iš anksto - nurodant darbovietės adresą ir pavadinimą. Daugiau informacijos apie šį pristatymo būdą galite rasti ČIA.

5. Prekes pristatyti gali ir Lietuvos PAŠTAS. Galite pasirinkti pristatymą į namus ar į savitarnos terminalą. Apie tai prašome mus informuoti užsakymo pastabose. Daugiau informacijos apie šį pristatymo būdą galite rasti ČIA.

Priklausomai nuo prekių svorio ar matmenų pristatymo kaina gali keistis. Apie ją Jus informuosime el. paštu ar skambučiu.

Prekių perdavimas Pirkėjui:

Pirkėjas priima Kurjerio perduodamą siuntą per laiką, kuris leidžia išvengti nepagrįsto transporto priemonių užlaikymo. Perduodant siuntas Pirkėjui, priimantis pristatytą siuntą asmuo siuntos pristatymo patvirtinime privalo įskaitomai įrašyti savo pareigas, vardą, pavardę, pristatymo datą, laiką ir pasirašyti (elektroniniame siuntos pristatymo patvirtinime gavėjo duomenis įveda kurjeris). Siunta laikoma pristatyta (įteikta), pirkėjui ar jo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius siuntos pristatymo patvirtinime. Pirkėjas privalo priėmimo metu, apžiūrėti siuntos pakuotes. Pastebėjęs pakuotės pažeidimus, pirkėjas turi apie tai informuoti kurjerį.

,,Baterlita.eu" neprisiima jokios atsakomybės už siuntos ar jos dalies sugadinimą, jeigu siuntos priėmimo pas pirkėją metu nebuvo apie tai įrašyta siuntos pristatymo patvirtinime arba nebuvo surašytas pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktas, dalyvaujant kurjeriui, pristačiusiam siuntą.

Prekių grąžinimas

Jeigu mūsų internetinėje parduotuvėje įsigijote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas turi teisę reikalauti, o mes įsipareigojame:

- pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

- atitinkamai sumažinti prekės kainą;

- per tinkamą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

Prieš tai, bet ne vėliau kaip per 14 darbo dienų po prekių pristatymo, pirkėjas turi atsiųsti  e- pašto adresu: info@baterija.lt elektroninį laišką, skambinti, (Nr: +370 687 53818) arba atsiųsti laišką, kuriame būtų nurodytas: pirkėjo vardas, pavardė, adresas, iš kur būtų galima paimti nekokybišką prekę, data (darbo diena), kada galima būtų paimti prekę, visi įmanomi kontaktiniai duomenys (telefonas, mobilusis telefonas, e-pašto adresas), užsakymo numeris, pirkimo ir siuntos gavimo data, sumokėta suma ir išsamus aprašymas apie rastus defektus. Gavę šiuos duomenis, mūsų darbuotojai nedelsiant susisieks su pirkėju ir galutinai suderins visus reikiamus klausimus. Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje bei, pagal nurodytą komplektaciją, turi būti visos komplektuojamosios dalys.

Nustačius, kad prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės, prekė pirkėjui grąžinama tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo (jeigu pirkėjas nepageidauja prekės atsiimti biure) ir prekės kokybės įvertinimo išlaidas, jeigu tokios buvo.

Didmeninės prekybos sąlygos reglamentuojamos atskiromis sutartimis tarp ūkio subjektų.

Kokybiškos prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus. Sužinoti daugiau